vrijdag 28 mei 2010

thuis..?!!

Heerlijk genieten..

Wat een zegeningen.. een warm nest waar ik altijd naar terug kan en aan de andere kant ook een stukje eigen leven opbouwen.

Samen met iemand die me heel lief is. Die ook heel lief voor mij is. Die van me houd. En nu zijn de eerste dagen die we allebei ons eigen ding doende samen doorbrengen. Heel gek, maar ook heel goed.
We staan samen op, ontbijten even samen, werken allebei en vervolgens zijn we weer samen. Dit is dag één, dus erg veel kan ik er nog niet over zeggen.. maar.. heel stiekumpjes dan toch een klein beetje. Dit huiselijke vind dit musje niet zo erg. Genieten dat ik 's morgens wakker wordt naast hem, dat ik samen met hem aan het ontbijt zit. Dat we samen lol hebben, dat hij terwijl ik douche mijn broodje smeer en kopje thee zet.. wat een schat aan rijkdom!

En dan niet alleen maar mijn eigen huis meer, maar me ook steeds een beetje meer thuis voelen in zijn ouderlijk huis.. bij zijn supermoeder. Ook genieten.

Nu nog mijn plekje creeeren in zijn eigen huisje. Zou dat dan ooit ons huisje worden?! Zouden we daar samen heel gelukkig blijven en samen kunnen genieten.. Ik vertrouw erop, op Uw tijd! Laat ons maar zien wat Uw wegen zijn.. Houd ons vast

Dankbaar voor alle goeds wat ik ontvang, zomaar even mijn studeren ontbreken om dit gevoel op te schrijven..

Geen opmerkingen: