maandag 31 mei 2010

Het huwelijk..

We voeren er hele gesprekken over..

Is dat überhaupt al wel nodig na pas 5 maanden? Is het niet te vroeg? Gaan we dan niet veel te snel?
Ik vind het belangrijk. Ik houd van hem en hij ook van mij, maar dan.. gaan we samenwonen of dan toch trouwen..

Dat is iets waar hij het al prompt benauwd van krijgt, en ik moet zeggen dat mijn hart het er ook nog wel een beetje moeilijk mee heeft...
Ik vind zo half samenwonen zo niet leuk! Ik wil een bewuste keuze, voor elkaar. En dan daarna samenwonen.. wat mij dan weer heel leuk lijkt..

Dus..pfff.. en toch.. ik vind het belangrijk en ik denk dat ik hier mijn principe moet vasthouden. Dat gevoel heb ik.. en ik luister tot op heden nog steeds naar mijn gevoel.

Ik wil trouwen! met hem?! Nu? Nee! Later? Ja!
Ik wil niet samenwonen en die grenzen moet ik nu dan zelf bepalen..

Geen opmerkingen: