maandag 3 mei 2010

Inspiratie?


Al 20 keer begonnen..

  • opruimen,
  • pinksteren,
  • liefde,
  • reizen,
  • school,
  • stage,
  • Werk..

Dus ook heus wel 20 onderwerpen om over te bloggen maar toch blijft de inspiratie nog ver weg.
Dit is op wel meer vakken zo, ik vind het altijd heerlijk om in huis creatief bezig te zijn. Beetje schuiven, wat naaiopdrachtjes geven, andere kussens, ander dekbedovertrek, wat anders op de muur.. Nu duurt het ook heel lang voor de inspiratie komt.. pfff..
Plan de campagne: Morgen maar eens een stuk of wat woonwinkels af om lekker te struinen en wat leuke ideen op te doen. Ik wil namelijk vriendjelief zijn huis eventjes wat opruimen en stylen nu hij weg is en bijna terug komt, joepie! Voor de pinksteren, een geweldig mooie gebeurtenis. En daarnaast natuurlijk nog zorgen dat ik alles geregeld krijg voor mijn stage volgend jaar. Dus even hard blokken op de tentamens van school. Daar heb ik nu wel de tijd voor want qua werk ben ik helaas even uit de running. Even pas op de plaats. Dus heb ik nu ruim de tijd om te gaan nadenken waar ik overal na toe wil reizen.. verre landen, mooi nederland.. romantisch, cultuur, natuur?!

pfff.. je zult toch maar geen inspiratie hebben en wel een vol hoofd..

Geen opmerkingen: