dinsdag 26 januari 2010

lovestory??!!

Weer even een loveupdate. Het is een tijdje geleden dat ik er echt een blog aan heb gewijd dus mag wel weer toch ;)

Het is inmiddels een maandje officieel.. en vandaag heb ik een serieuze twijfeldag..
Ik zag hem en dan vind ik het leuk dat hij bij mij hoort. Maar ook denk ik veel na. Passen we wel bij elkaar?! Gaan we elkaar niet vervelen!? Hij heeft hele andere hobby's dan mij. Hij beleefd zijn geloof compleet anders dan dat ik dat doe. Als ik het zo neerzet denk ik echt; "waar heb je het over" maar toch voelt het soms nog heel raar.. Maak ik wel de juiste keus? Is dit wel de bedoeling?! Ik weet het gewoon niet. Ik voel me compleet heerlijk als ik bij hem ben, maar doe ik het wel goed?! Ook als we het hebben over blijven slapen, sex en samenwonen.. ik vind dat best grote onderwerpen en heb er meer moeite mee dan hij. Hij heeft ook al eerder.. en ik niet. Ik vraag me dan af of het wel echt zo bijzonder was. Hoe ziet hij dat?! En vindt hij het wel leuk om mij te zien?! Of ben ik toch alleen voor het lichamelijke. Ik weet de antwoorden wel maar het zijn de vragen die me bezig houden. Niemand snapt het volgens mij ook. En daarbij, hoe weet ik nu of het God's bedoeling is dat wij bij elkaar zijn? Is het Zijn bedoeling en hoe merk ik het als het niet zo is...

pfff... ik weet het echt niet.. Ik weet dat ik hem wel heel leuk vind, maar ik weet niet of het de bedoeling is.. en dat maakt heel onzeker!

Als ik er even een stukje zelfreflectie tegenaan gooi.. dit komt weer precies overeen met afstand nabijheid en controle.. ik heb niet alles in de hand en liefde al helemaal niet. Ik mag het natuurlijk ook in Gods hand neerleggen en op hem vertrouwen dat het hoe dan ook goed komt. Maar ja dat betekend weer.. de controle loslaten en dat.. tja..

Wat een vaag blogje zo.. n beetje negatief en twijfelachtig.. als er mensen zijn met goede tips/raad/ of verhalen.. i'm waiting.. ;)

Toedels..

Geen opmerkingen: