zaterdag 9 januari 2010

...

Het begint te wennen.. Hoewel echt superspannend zo die eerste tijd dat je "verkering" hebt.. het is ook echt heel erg superenormleuk! Heel gek om dit zo op te schrijven, heb ik nog niet eerder gedaan. Het blijft ook raar dat het nu na een vrij lange aanloop echt zover is. Het gekke is dat ook al ken ik hem nog niet door en door, het al wel heel vertrouwd voelt. Alsof er iemand is die er altijd voor je zal zijn. Misschien dat ik dat ook wel het enge vind. Dat gevoel is heel.. goed.. Wat als het toch niet goed is, wat als hij mij niet meer leuk gaat vinden, wat als..

Dus probeer ik nu maar te genieten van alles wat er is..

En hoe geweldig.. er komt nog meer sneeuw aan.. vandaag al heerlijk geschaatst, en keihard onderuit gegaan.. au... snik... ;) maar toch blijft het iets heel bijzonders zo'n onwijs witte wereld..
Genieten dus..

Geen opmerkingen: