dinsdag 5 januari 2010

2010!!!

En dan wordt het 00.01 en noemen wij het een nieuw jaar, 2010!

Na een heerlijk weekje vakantie nu weer terug, en helaas komt er van de eerste goede voornemens nog niet veel terecht.. school is nog een "verwegonderwerp."

Aan de start van een nieuw jaar is ook altijd de traditie even terug te kijken, wat is er allemaal gebeurd dit jaar?!
* Een Propedeuse gehaald.
* Een auto in de prak gereden.
* Italie verkend.
* Oude vriendschappen die zijn stukgelopen, genoten van nieuwe waardevolle vriendschappen.
* Geluk, verdriet..
* Geleerd om eigen keuzes te maken en soms gewoon door te pakken.. (scary!!)
* Dankbaarheid voor zoveel goede en mooie dingen.
* Familievakanties zijn geweldig gezellig, vermoeiend en wie weet dit jaar voor het laatst.
* Lief, liever, liefst..
* Filosofie, economie en studium zijn het niet..
* Recht, pedagogiek en gespreksvaardigheden zijn het wel..
* Genieten is een groot goed, en ik neem er niet genoeg tijd voor.
Ik kan nog wel tot in den treure doorgaan met leerpunten en ervaringen, maar nu mag ik ook vooruitkijken...

Top 3:
1) Life ~> is geweldig, en daar mag ik van genieten
2) Love~> zoveel mensen om van te houden, dat maakt het leven mooi
3) Live ~> niet morgen, niet overmorgen, maar vandaag... leef mijn leven!

Dus 2010, hier ben ik! Wen er maar vast aan!

Geen opmerkingen: