dinsdag 3 november 2009

"some days"



Genieten van elke dag, de ene dag gaat dat vast wat makkelijker dan andere dagen..

Echt een heerlijk nummer.. ik wordt er helemaal vrolijk van..

Vandaag een heftige dag gehad, een gesprek op mijn werk en binnen de gemeente waar ik werk, met zaken die me aan het hart liggen.. was best heftig. Toch merk ik dat ik daar steeds beter mee overweg kan. Ik maak me dan van te voren heel druk en op het moment dat het zover is, ben ik echt superrelaxed.. ik laat het over me heen komen, hoor het aan en vorm een mening. Heerlijk!!! Het is grappig om te merken dat ik onder andere door school steeds een beetje verder kom in wie ik ben en wil zijn.. Ik geniet daarvan, het geeft me een goed gevoel.

Ook bij potentieel vriendje merk ik dat ik er anders mee omga dan voorheen wel eens het geval was. Ik heb nog steeds mijn onzekerheden (zie vorige blog;)) maar kan het beter relativeren. En als ik bij hem ben, voel ik me helemaal niet uitermate zenuwachtig. Ik heb wel de behoefte om het met hem te hebben over dingen die me bezig houden. Dingen die ik belangrijk vind en ik ben benieuwd naar zijn dromen en idealen.. het is leuk en dat is het eigenlijk nog nooit geweest..

Tuurlijk maakt het feit dat ik niet weet wat hij voor mij voelt mij onzeker, maar tja.. ik weet niet.

Zou het dan toch zo zijn... wordt ik dan toch een grote meid?!

Nog even genieten van some days.. sommige dagen zijn gewoon heerlijk en andere iets minder.. vandaag is het een heerlijke dag.. mooi weer, lieve mensen, heerlijk gewerkt en een leuk leven! En gelukkig weet ik steeds meer van die some days te ontdekken!

Toedels..

Geen opmerkingen: