zaterdag 21 november 2009

de tijd gaat snel..

En dan zijn we zo weer een weekje verder. Er is veel gebeurd. Ik ben een aantal dagen weggeweest waarbij ik flink bezig kon met mijzelf. Het was heerlijk. Intensief maar heerlijk. Ik kon mijn eigen gedachten weer horen. Weer vertrouwen op mijn eigen gevoel omdat er niemand was die het me kon zeggen. Dat voelde zo goed. Ik ben bezig geweest met de schommelingen, hoe komt dit nu en wat wil ik ermee en bezig geweest met voelen. Gevoel. Wat voel ik en wat doe ik met gevoelens. Boosheid, verdriet, Liefde.. alles is voorbij geweest. Na die paar dagen was ik wel compleet leeg en heb ik nog even nodig gehad om weer te landen op aarde maar het was goed. Heel goed. Ik hoop dat ik de rust en het vertrouwen in mijzelf vast kan houden en er van kan genieten.

In de liefde..
Ik vind hem met de dag leuker worden. Ik ben gelukkig en nog gelukkiger als hij het zou zijn met wie ik leuke, moeilijke, spannende, mooie dingen kan delen. Hij is leuk, lief, zorgzaam, stoer, nuchter, heeft een sterke eigen mening, kan goed luisteren, gelooft, hij is gewoon... gewoon leuk!
Ik krijg steeds een beetje meer hoop dat hij mij misschien stiekem ook wel een beetje leuk vind.. afwachten en loslaten maar.... wie weet..

School..
gaat super! Tot nu toe alleen maar voldoendes.. hopen dat de overige tentamens ook een beetje meevallen.

Ja! het gaat goed! heerlijk!

toedels..

Geen opmerkingen: