woensdag 11 november 2009

pffff...


Ik ben een enorme zeurpiet, ik weet het... maar ik wil zo graag weten wat ik moet doen om je te laten merken dat ik je heel erg leuk vind..

sms ik wel, of niet!? Bel ik wel, of niet?!

Zo ontzettend lastig dat ik niet weet wat er in je hoofd zit. Als er in je hoofd zou zitten; dit wordt niet wat.. dan is het heel jammer maar dan weet ik dat. Als er in je hoofd zou zitten; misschien, dan zou ik echt een stapje harder lopen. Als er in je hoofd zou zitten, ik vind haar leuk, maar wat vind ze van mij... dan zou ik nog harder lopen..

Ik ga echt niet achter je aanlopen maar wil je ook wel laten weten dat ik je heel erg leuk vind..
Wat is de balans, wat is wijsheid!?!?!


pfffff... wat een liefdesgepraat weer... Ik wil het niet maar toch zit het zo in mijn hoofd en twijfel ik zo.. pfff..

Geen opmerkingen: