zaterdag 11 mei 2013

Strepen

Na een heerlijke ontspannen geweldig mooie vakantie weer terug in ons koude, koude land.
Nu was de terugreis niet direct fijn want ik bleef maar misselijk. De vrijwel voortdurende turbulentie werkte daaraan ook niet bepaald mee. Maar goed, ach.. het hoort erbij. Een jetlag van 10 uur tijdsverschil doet wel iets met je lichaam.. TOch??! Ook! Want toen ik na drie dagen nog steeds mijn maag alle kanten voelde opgaan en mijn hoofd een seconde later dan gepland achter me aan kwam besloot Lief om 5.00 's ochtends (lang leve de bijkomende jetlag) dat hij de volgende dag een zwangerschapstest ging halen. Wat betekende dat ik natuurlijk geen oog meer heb dichtgedaan die nacht. Wat als!?

Dus daar vertrok hij 's morgens naar de drogist. En kwam weer terug. Daar gaan we dan.. ietsie zenuwachtig maar we doen het toch maar gewoon. Vier druppeltjes en vijf minuten wachten..
Zwanger! Twee dikke strepen!

Dat is gek. Nog steeds. Blij, spannend, onzeker en oooh zo leuk! We zijn zwanger! Wat een verrassing, wat een wonder, wat een dankbaarheid!

De echte blijdschap is toch nog een beetje met een slag om de arm want stiekem zijn drie maanden en een echo toch wel een heel prettig ijkpunt.

Maar nu al zo dankbaar dat wij mogen zeggen dat er iets groeit! Een klein rijstkorreltje. Een wonder van 5 weken.

We geven het in Gods handen, hij weet wat goed is. Door mijn zorgen in zijn hand te leggen ervaar ik rust in mijn hart.. Dank u Vader! Dank!

Geen opmerkingen: