zaterdag 11 mei 2013

dansende magen

Nog maar een paar weekjes in de maak en nu al, heb je een duidelijke vinger in de pap. Pff, wat een misselijkheid. Van diep in de nacht tot laat in de avond huppelt mijn maag rondjes. Oh wat ben ik dankbaar dat ik om zo'n geweldige reden na elke maaltijd de toiletpot van dichtbij mag bekijken maar pff, dit is echt niet leuk!

Waar het een paar weken geleden begon met lichte misselijkheid is dit in de afgelopen dagen omgedraaid tot spugen na elk hapje eten of slokje drinken. Wel bijzonder om dit zo mee te maken. Ik heb nooit geweten dat je er zo beroerd van kon zijn. Ik pleit dan ook voor openbaring van dit geheim.

Vanwege de afgelopen feestdagen en de situatie waarin we verkeren hebben we besloten het toch maar te vertellen tegen de beide ouders. Jammer, maar wel verstandiger. Eerst was oma aan de beurt. Na het verhaaltje van lief over de damp die er haast van afsloeg was ze helemaal perplex en oh zo blij. Toen aan opa en oma in wording; het kwartje moest even vallen maar ook toen waren ze heel blij.

Bijzonder om deze weken al zo te beleven. God, zorg voor dit kindje! Laat het alstublieft allemaal goed zijn! (en mijn misselijkheid ietsie minder..;))

Geen opmerkingen: