zaterdag 11 mei 2013

Groot, klein, aanwezig maar toch stil, gewoon maar zo bijzonder..

Elke minuut wordt er een baby geboren.. elke minuut. Het lijkt dus zo gewoon, kinderen krijgen. Maar ondertussen... Ik heb in mijn leven nooit een groter wonder mogen aanschouwen dan de geboorte van een kind en nooit een groter wonder mogen ervaren dan het dragen van ons kind. Zo bijzonder!

En dan is het morgen moederdag, als alles voorspoedig blijft voorlopen mijn laatste moederdag zonder kindje om mij heen. Mijn allereerste moederdag met een kindje in mijn buik. En juist nu besef ik meer dan alle jaren wat een voorrecht het is als je dit mag meemaken. Juist nu denk ik aan al die vrouwen die zo graag een kindje zouden willen krijgen maar waar dat niet gebeurd. Ook aan de moeders wiens kind nooit meer langs zal komen.. Vader, laat deze vrouwen weten dat u er bent.. Dat u zorgt!

Geen opmerkingen: