maandag 9 augustus 2010

en nu ik...


Al een tijdje moet ik wat harder werken om me lekker te voelen. Het wil net niet allemaal even makkelijk! Ik heb een heerlijk leven, een geweldige familie en een lieve vriend maar het kost met net even wat meer moeite te genieten..

Ik baal daar van! Dit wil ik niet!

Ik denk.. ik denk.. ik denk.. en het stopt nooit, daar word ik zo moe van! Ik ben er zo klaar mee! Mijn vele denken beinvloed mijn relaties, mijn omgeving, maar eigenlijk gewoon mijzelf!!

Ik bots met mijzelf! Ik wil veel, maar niets lukt!

Ik denk wat anderen wel niet van me zullen vinden..

In mijn relatie met "vriendjelief" is dit ook elke keer discussiepunt.. met name rondom samenwonen en trouwen, ik weet dat mijn ouders het niet leuk zouden vinden als ik zou gaan samenwonen, maar "vriendjelief" wil niet zo snel trouwen en dat leverd dus strijd op..
Strijd.. in mijn denken!

En dit is nog maar één van de... Ik moet naar die verjaardag, ik moet dat sociale contact onderhouden, ik moet naar mijn schoonmoeder, ik moet vriendelijk zijn, ik moet, ik moet, ik moet..

En als ik dus nu zeg dat ik er klaar mee ben, dan moet dat ook zo zijn! Ik ben er klaar mee!

Ik wil kiezen voor mijzelf.. wat wil ik! Wat vind ik belangrijk!

Nu ga ik de komende 5 dagen dingen bedenken hoe ik dit ga doen, want ik weet vaak heel goed wat ik wil, maar hoe ik dat ga bereiken..

Morgen resultaat van 1 dag denken aan mijzelf!!!

Geen opmerkingen: