woensdag 11 augustus 2010

1)


Heerlijk eten, fles wijn, paar leuke meiden.. alle ingredienten voor een heerlijke avond!

Project "nu ik" is fantastisch gestart. Een avondje alles bij elkaar kletsen, serieus praten, flink lachen en af en toe keihard meezingen met de muziek!

Ja, ik vind dit belangrijk. Genieten met anderen, en open kunnen zijn over allerlei zaken. Dit zijn vriendinnen waarmee ik het over twijfelzaken, school, gewicht, sex, en relatieperikelen kan hebben.
En ik hoef me er niet voor te schamen.. het is goed hoe ik ben!

Ik kwam ook tot de conclusie dat God van mij houd, (dat was wel bekend, maar nu dan..) van mij als heel persoon, met al mijn nukken, mijn gedachten, mijn moeiten, mijn mooie dingen, en ook mijn lichaam.. en dat laatste vond ik altijd een beetje lastig. Ik houd nog niet altijd zoveel van dat lichaam. Dus eigenlijk al twee punten waar ik zelf van wil genieten.

1) Vriendinnen,
2) Mijn eigen lichaam.

God houd van mij!
Ik moet, ik mag, ik kan van mijzelf houden!
Op naar dag 2)

Geen opmerkingen: