zondag 27 december 2009

lovelife..


Ik vind het echt heel lastig, eigenlijk zou ik hem wel willen vragen hoe we nu verder gaan, wat we nu gaan doen en wat hij van mij vindt..
maar eigenlijk vind ik dat ook heel erg doodeng om te vragen en durf ik eigenlijk niet zo goed..

Bij mij thuis weet nu iedereen alles en dat is leuk, maar ook helemaal niet leuk, er is niets van mijzelf en iedereen heeft betere ideeën en zegt hoe het wel of niet moet. Het is mijn eigen schuld want ik kan er mijn mond moeilijk over houden. Ik voel me heel onzeker, wil graag bevestiging en hier gaat dan iedereen in mee. Eigenlijk zou dat voor mijn gevoel niet horen. Ik wil er zelf uitkomen hoe ik het wil doen en wat ik ervan vind.
Nu weten ze bij hem thuis ook dat ik bij hem kom en dit maakt het nog enger..

Ja, ik heb duidelijkheid nodig, maar hoe ik die ga krijgen is nog niet helemaal duidelijk..
Zucht...

Geen opmerkingen: