maandag 7 december 2009

december..


En dan zijn we zo weer een weekje verder.. sint is inmiddels alweer onderweg naar spanje en de kerstboom is alweer uitgezocht..

Nog maar 4 dagen naar school en dan hebben we alweer vakantie! En dan gaan we alweer toe naar een nieuw jaar.. pfff ok we bekijken het maar eventjes per dag!

Ik ben wel benieuwd wat de laatste maand van dit jaar nog gaan brengen. Zou het met "potentieel vriendje" nog wat gaan worden? of niet? Onze vriendschap is wel in een stroomversnelling gekomen de afgelopen weken, sms'en, bellen en live..

Af en toe best heel eng, wat vindt hij er nu van!? vindt hij me een beetje leuk of blijft het hierbij?! Tja, kerst is het feest van liefde maar het schijnt dat dan de waarheid ook mag worden gezegd.. eerlijkheid! Gaan we voor die tijd al een stapje verder of niet? Ik vind het een heel raar idee. Als ik hem zie vind ik het heerlijk, mijn hart slaat echt een keertje sneller (of twee ;)) Ik zie zo voor me dat ik hem goedendag kus, 's morgens naast hem wakker wordt en later met onze kinderen door de stad lopen.. allemaal geen probleem maar die periode daarvoor. Nu. Die onzekerheid, vind je me nu wel leuk of toch gewoon leuk.. dat is nog niet echt mijn favoriete periode.

Gewoon maar per dag bekijken.. een stukje rust ervaren.. genieten van deze dagen met de kerstboom, kerstchocolade.. en veel liefde om mij heen. Genieten, dat wordt mij speerpunt ;)
toedeles..

Geen opmerkingen: