vrijdag 2 oktober 2009

Zing, vecht, huil, bid, lach en bewonder..




Het leven is mooi en wisselvallig.


Ik ook.
Ik vind mijzelf een mooi mens. Ik kan genieten, ben prachtig in elkaar geweven door God, en heb veel moois om mij heen.

Ik ben ook een wisselvallig mens. Ik vind mijzelf bijvoorbeeld zelf lang niet altijd mooi. Als de zon niet schijnt, moet ik harder werken om te genieten en ik kan heel onzeker zijn. Terwijl ik zo graag zeker wil zijn.. zie je ook weer iets wisselvalligs!


Ik wil mijzelf zijn, ik weet wie ik ben maar soms moet ik zo graven om mijzelf te vinden.. daar baal ik dan van. Aan de andere kant.. istie weer;) ben ik dankbaar voor mijzelf, gezond, lieve mensen om mij heen, kansen genoeg. Heerlijk.

Dus ik ben wisselvallig! so!?!?

Zing, vecht, huil, bid, lach en bewonder... ik doe het allemaal.. best mooi dus ;)

Ach, en die liefde.. die is er nog steeds.. ik geniet en ik ben onzeker en zie er naar uit om duidelijkheid te krijgen.. en dan natuurlijk het allerliefst posititief.. duimen maar.

Geen opmerkingen: