donderdag 1 oktober 2009

En jij


Het mooie van verliefd zijn, zijn die kriebels in je buik en de dromen van een leven samen..
Hoe zou dat eruit zien, zouden we gelukkig zijne en wat zouden we allemaal met elkaar ondernemen!?
Maar ook al zegt iedereen dat het zo geweldig is om verliefd te zijn.. ik vind het ook allemaal knap verschrikkelijk.. Kijk; het allerbelangrijkst; je weet niet of hij jou leuk vind! en dan?! wat doe je dan, onderneem je van alles of niet? kijk je hem diep in de ogen of niet? En daarbij, dat kan je allemaal wel doen, maar dan nog.. je weet nog niets..

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik of.. - het moet gaan vragen of - moet wachten tot ik wat van hem hoor..

tja, en die keuze heb ik nog niet gemaakt..

(maar stiekem hoop ik wel heel erg dat hij mij net zo leuk vind als ik hem..)

Geen opmerkingen: