zaterdag 5 april 2014

tijd..

Voor alles wat gebeurt is er een uur,

een tijd voor alles wat er is onder de hemel (Prediker 3:1)

Nu dan de tijd om weer eens vaker proberen stil te staan. Wat vaker te bloggen. Bloggen betekende voor mij stilstaan. Even de dingen die belangrijk waren op een rijtje te zetten! Een waardevol document als ik de afgelopen jaren terug lees. Een mooi moment als ik de dag voor ons meisje geboren werd terug lees... mijn gedachten, waardevol. Het plan met mijn leven: WAARDEVOL!

Gisteren reed ik terug na een vermoeiende week. Alleen met meisjelief en de weg was niet heel duidelijk en bekend voor mij. Ik was al moe, had al een foutje gemaakt en zag er tegenop om het laatste gedeelte door de onbewoonde wereld te rijden. Net na de afslag en into de Woods reed daar de wegenwacht voor mij uit. Een lichtpuntje. Niet alleen. Radio 1008 ging zachtjes mee gedurende de rit en terwijl ik mijn gedachten bij God bracht kwam daar uit de radio. Leun op mij..

Leun op Mij! Kijk niet terug maar kijk naar Mij!

Het was een pittige dag, het zijn weer pittige tijden maar... kijk naar Mij! Wees je geborgen, als je bang bent, als je niet weet waar je heen moet, als je je alleen voelt, als je verdrietig bent.. Ik ben er!

God dank u voor dit mooie moment, voor deze wetenschap!

Toen naar leun op mij ook nog 10000 reasons werd gezongen, het mooie nummer waar ons meisje zo rustig van wordt! God u bent Groot! Dankuwel!

Geen opmerkingen: