zondag 20 april 2014

Hij leeft! Ja Hij leeft!

Hij is opgestaan, Hij is opgestaan, Hij leeft! Hij leeft!

Hij heeft geleden voor onze zonden, Hij is gestorven voor onze zonden maar bovenal..
Hij is opgestaan om ons het leven te geven!

Zo'n dag als vandaag, familie om mij heen, een mooie lentewandeling vol nieuw leven, een bijzondere dag! Deze dag herdenk ik dat Jezus is opgestaan, dat Hij door Zijn licht de duivel liet krimpen! Ik moet op deze dag denken aan de satan. Het licht van Jezus zal altijd sterker zijn dan zijn kracht! Zijn sterven was verschrikkelijk, dat Hij Zijn leven gaf voor mij, voor ons, Zijn opstaan is het teken van Gods nimmer ophoudende trouw en liefde voor ons! De vervulling van alles wat is gesproken! Het laat zien dat God er altijd zal zijn, zelfs in de donkerste dalen! God is trouw!

Laat ook in mijn leven, Uw liefde en trouw, Uw licht stralen! Leef door mij!

Geen opmerkingen: