dinsdag 2 februari 2010

Voortgang, keuring, vooruitgang, groei, stilstaan, dobberen, golven

Wat termen die voorbij komen bij alle ontwikkelingsgesprekken. Het grote voordeel van een maatschappelijke opleiding is dat die gesprekken bijna niet te tellen zijn..pff..

Ik geloof, ik weet dat ik heel veel leer en ontzettend groei, maar het nadeel van al die gesprekken is het compleet lege vermoeide hoofd erna..

Ik ben werkelijk dolgelukkig dat ik de tweede periode heb kunnen afsluiten. Wat een enorme klus was het om deze weken door te komen. En ze duurden maar voort. Ik had af en toe flink het gevoel dat ik niet aan het dobberen was maar dat de golven mij flink overspoelden.

Nu voel ik me een stuk rustiger en spoel ik gewoon heel relaxed over het strand! Op naar een geweldige derde periode!

Ennnn.. ik ben wel weer door de keuring heengekomen..




Geen opmerkingen: