woensdag 24 februari 2010

updeeetjes..

zo, dat is weer een tijdje geleden sinds het laatste berichtje.. Maar ja, geen bericht goed bericht toch ;)

Inmiddels even vakantie, of anders genoemd vrij van school.. en dat is echt heerlijk! Hoewel de onderzoeksplannen, conceptuele modellen en sollicitatiebrieven onvermoeid worden doorgeschreven is het niet hoeven reizen alleen al een feestje!

Alle tentamens zijn heel wonderbaarlijk allemaal gehaald en daar ben ik heel heel dankbaar voor!

Nog een weekje en een bijzondere locatie mag weer gevuld worden met aanwezigheid van tig jonge mensen! Het zal vast weer bijzonder en heel gezellig worden maar toch zie ik er ook wel een beetje tegenop.. Al die gesprekken, problemen en uitdagingen. Ik geniet nog maar even van de komende dagen.. even niet zoveel bijzonders..

In love gaat het goed, eigenlijk gewoon super! Ik ben echt heel gek met hem en hij met mij. We genieten voornamelijk heel erg van elkaar en dat is heerlijk! Issues worden bepraat en bediscussierd en volgens mij genieten we allebei echt! Ik maak me, hoe kan het ook anders, soms wel eens druk of ik alles wel goed doe en of hij me wel leuk blijft vinden.. Dat is ook wel iets wat bij mij hoort en aan de andere kant is volgens mij een stukje onzekerheid ook niet zo heel erg raar..

Zoo wat een updeetjes weer.. eventjes weer lekker schrijven is altijd heerlijk ;)

Geen opmerkingen: