vrijdag 12 mei 2017

Daar zijn we weer!

En toen na bijna twee jaar leek het een mooi moment om toch weer eens van de gelegenheid gebruik te maken; bloggen.. afschrijven, ervaringen delen en voornamelijk mooie, bijzondere momenten vastleggen.


De komende tijd staat in het teken van de komst van een tweede wondertje in ons gezin waarbij ik het voorrecht heb om maar liefst negen maanden thuis te zijn! Een periode waar we vol spanning en met enorm veel zin naar uitkijken.
En in het zoeken naar hoe ik hierin ook een stukje reflectie zou kunnen meenemen dacht ik aan deze blog.. hoe waardevol om dat te kunnen teruglezen en er lering uit te kunnen blijven trekken! Ik vind het namelijk ook wel spannend om negen maanden lang zonder een vast werk/ dagritme te leven aangezien ik nogal plannerig ben. Ik ben super benieuwd wat we gaan meemaken als gezin de komende periode en wat dit gaat brengen!


To be continued....



Geen opmerkingen: