woensdag 28 september 2011

Zonneschijn!

De afgelopen weken was het wel weer even strubbelen. Het water liep weer met regelmaat gewoon uit mijn ogen en hoewel ik mijzelf elke keer weer de spreekwoordelijke schop gaf kwam het lekkere gevoel niet echt naar boven. Het koste me moeite om positief te blijven en lekker te genieten! Ik was veel moe, mijn lichaam liet me met regelmaat ook even in de steek dus ik moest ook echt wat harder werken. Daarnaast school opstarten en niet te vergeten een nieuw heerlijk huisje!

Maar vandaag, ik denk dat we de goede kant opgaan. Die zonneschijn komt precies op het goede moment! Ik bid dat dit mijn omslagpunt mag zijn. Genieten in en van de laatste donkere maanden, zodat ik er kan zijn voor hen die me lief zijn!!

Dus wat een ongelooflijk kadootje.. deze paar dagen heel erg mooi weer! Een zonnetje dat straalt! Genieten maar!

Geen opmerkingen: