maandag 28 september 2009

tijd nemen..

Na een goed gesprek, mezelf bij elkaar geraapt!
het ging heel goed, maar toch ook eigenlijk niet. Ik werk véééééél te véééél en daar word ik niet echt gelukkig van. Dat gaan we dus maar minderen. Ik wil meer tijd hebben voor leuke dingen en voor andere mensen ;) en daarom heb ik nu dus de keuzes gemaakt! knopen doorgehakt. Hupsakee! Ik ga plannen, en duidelijkheid en structuur aanbrengen. Schijnbaar heb ik dit wel nodig. Inplannen wat ik wil gaan doen en hoe en wanneer, en me daar aan houden. Ik ben heel flexibel en kan zo wisselen maar het is handig om iets te hebben om vast te houden!

En ik weet dat ik goed gedij, als ik wat meer structuur heb, zit ik lekkerder in mijn vel; rustiger, minder chaotisch en maak ik me ook minder druk!
En tijd is kostbaar, ik moet ermee doen wat ik wil en wat ik belangrijk vind! De tijd nemen! Het is er nu!


Aan de slag maar!

Geen opmerkingen: